Fjärde helfarts dagen och oj vad pigg jag är!!

Sant som bara den faktiskt. Slog upp ögonen redan klockan fem i morse och kände mig utsövd. Trots att jag bara sovit i fem sex timmar. Det är just detta som jag älskar med helfarten- pigghetskänslan och att få en sådan energi att utföra det som jag ligger efter med. Det känns faktiskt suveränt. Fast visst finns suget efter godiset där emellanåt, men icke sa nicke. Godiset får jag stå över ett tag till.För er som inte har kollat in PikMees hemsida-gör detta. Vilka väskor såååå snygga att ha sin dator i!! Och lurar, är riktigt sugen på ett par rosa, tror de e identiska med mina skor  . Jag tycker ju om att matcha;)!! Får se vad det blir. Påskpresenter till ungarna först ska kollas ur PikMees sortement, tror jag bestämt. Nix dags för sovan o husfruarna en stund. Återkommer efter det med att berätta om ett spännande arrangemang som händer framöver här I Lerum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0