Lerumsloppet 2009 och Lsc:s representanter

Ja i lördags gick alltså loppet av stapeln. Nästan 1000 deltagare fanns på plats och passerade mållinjen!! Själv klart deltog representanter från Lerums Sportcentrum. Vi hade också ett försäljningsbord med massa erbjudanden mitt på Bagges Torg. En fantastisk dag med strålande sol!

  
Jessica fanns bakom Lerums Sportcentrums stor försäljningsbord denna dag, som både Marie och jag kollade in.

 

Mina små litottar sprang lilla loppet och Amanda och jag representerade Lsc i stavgång



 

Sandra, Fredrik, Amanda och Hanna tog sig runt.  Amanda slog morsan med en sekund i stavgång efter en jämn slutspurt på Bagges torg! Vi hade alla en härlig dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0