Liten blir stor

Var med Wilma hos skohälsovården på kontroll i morse. Oj vad min älskade lilla unge har vuxit!! 116 cm lång 19 kg tung. Kanske inte den allra största 6 åring som skådats men visst har hon vuxt til sig.

Så här såg det ut i förmiddags när vikt, längd syn och hörsel kollades av. Wilmma själv tyckte inte att besöket var så roligt-hon ville snabbt till klassrummet föratt öva inför morgondagens teaterföreställning-Pelle Svanslös, där hon spelar Maja Gräddnos.


Wilma tycker om att titta på likheterna i våra händer



Min andra lilla skönhet- Selma var på 5-årskontroll på BVC lite senare på förmiddagen. Också hon hade vuxit-17 kg och 109 cm lång. Min minsta prinsesa håller också på att bli en ståtlig tjej!! Efteråt fick hon följa med till Sportcentrum. Det var ingen hitt..Så när hon tillslut fick vänta i bilen medans jag avslutade ett telefonsamtal, såg hon ut så här..Mitt favorit läppstift hade gått åt..Min lilla pillerill..:)

Vi åkte och mötte Wilma och mormor. Och hos mormor är småjejerna just nu. Har lite och fixa med, så de får äta och busa hos mormor ett par timmar nu. Här är iallfall min lilla Maja Gräddnos som har haft genrep idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0