Miljöombyte

Fick en lust, en känsla, ett behov av att komma bort från väggarna. Jo, faktsikt. Jag har en del jag funderar på och att bryta miljö, mönster och vardag skulle nog påverka mitt beslutsfattande gott. Påsken står för dörren och jag är ledig. Både från jobbet och de små. Jag har några erbjudanden att byta stad nån dag eller fler. Men hur det än är så är det min känsla som avgör. Känner ni igen? I det här fallet finns det ju vissa städer jag vill åka till och vissa som inte känns så aktuella. Kanske ska jag göra någonting helt annat. Får en känsla av att jag skulle vilja åka iväg och göra något som jag aldrig har gjort. Vidga mina vyer helt enkelt. Hm..spännande vad har jag för möjlighet att ge mig hän min känsla och vad blir det för resultat av att genomföra det. Ska bädda ner mig och lyssna på min mentala platta och fokusera på om min känsla av att byta destination till okänd mark skulle skulle föra mig ett positivt resultat..Men men ikänslomänniska som jag är lär jag mig mer och mer att förlita mig på min egen magkänsla..Godnatt och sov så gott, denna sena timme! Kanske är det så enkelt som att byta promenadslinga till något nytt med stavarna på mornarna..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0