Mysiga väninnor!

jag tillhör de lyckligt lottade som har valt en väg där det finns ett gäng mysiga väninnor som jag har att tillgå och umgås med. Annki och jag avslutade långfredagen nere vid sjön- Aspens badplats. Vi satt i flera timmar under en faktiskt stjänklar himmel och pratade om allt mellan himmel och gjord. Om kärleken och männen i våra liv. Finns den kärleken som bara vill mig väl?? Självklart!! Vi spånade mycket om attraktion. Vad sitter attraktionen hos en man tex? He, he..ja säg det..Men visst vet jag..;)..    Här är Annki vid i midnattens timma långfredag 2009.

Har njutit av solen denna påskafton med en annnn mysig väninna-Marie-Louise  Blev en hel del skratt denna förmiddag i solen på BggesTorg även om leendet är med just på bilden här. Attraktion blev ett ledande samtalsämne även här. Visst finns det människor och män i mitt liv som är mer atraktiva än andra..men atrraktionen kan också avta av olika själ..I vilket fall som helst hade vi en mysig förmiddag med mycket spånande.. Nu är det strax dags för en senarelagd påsklunch hos mamma. Glad Påsk på er mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0