Rosa lurar

Här är de- de ROSA LURARNA  som matchar mina skor!!:)Finns att köpa hos http://www.pikmee.se/ och en massa andra snygga tillbehör till telefoner och datorer. Jag rekomenderar er att gå in på sidan och registrera er för nyhetsberevet för att få erbjudande om en massa läckra väskor  och lurar bla.

Jag kan ju använda mig av ett på snygga lurar för att lyssna in mig på tex Tommy Nilssons breda reortear innan jag går på hans konzert på Dergårdsteatern den 12:e juni. Smart va?! För den som ännu inte har köpt biljett till detta fantastiska arrangemang rekomenderar jag att gå in på ticknet och köpa sina biljetter omgående!:)

Så här såg det ut i förmiddags på failjens Claessons altan. Tre trötta tonåringar lapade sol- Amanda, Linda och Tobias.
  

Trasselsudden Alvin trivdes också i solen denna förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0