Vikt

Jag gjorde en mätning idag. Detta innebär att jag ställde mig på den fantastiska tanita-vågen. Ut kom siffror som sa mig det som jag egentligen visste innerst inne. Min totala vikt hade ökat till 58 kg..hm..4 sk "godiskilo". Resultat av för lite mental träning och fokus. Så hur goda än alla choklad-ägg är i påsk, så lär det definitivt inte slinka ner något hos mig.  Fett % och fettmassan i kilo, var ok. Liksom musskelmassan. Har precis tagit min 3:e och sista shake för dagen. Det blev blåbärssmak på den. En kall sådan. Mycket svalkande och god. Energin och piggheten börjar komma. Jag kommer garanterat att med lätta steg promenera ut med stavarna i morgon bitti. Nu ska jag utsätta mig för ett rejält träningstillfälle-dags för Ica och handling. Återkommer om hur detta gick senare under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0