Att lägga till fakta till känslan..

Jag är en känslomänniska. En riktig sådan! Oj vad jag väljer rätt när jag gör valen efter känslan som finns i stunden. Men ibland, har jag lärt mig, så blir tillvaron ännu mer optimal om jag bromsar till och stoppar in en liten bit fakta i mina beslut..

Som nu-jag fick ett fantastiskt erbjudande om att följa med till Simrishamn? över dagen, för att titta lyssna på ett musikaliskt höjdargäng. Känslan säger SJÄLVKLART, spontant och ytterligare en musikupplevelse rikare- men ja just det, jag har 3 sovande barn här hemma och imorgon börjar jobbet.. och att åka 37 mil enkel väg just idag, nja..Så idag just var denna fakta väl värd att lyssna av, och jag är på det klara med att jag kommer skapa mig fler tillfällen till musikupplevelser framöver!!
Förresten jag som skulle  investera i inköp idag. Hm..konkurrens med solen..det får bli senare under dagen!

Letar just nu efter en 5th sonic brigade t-shirt till Wilma..Finns det ingen sida som en sådan går att inhandla?? För här spelas "the Whoo song" kan jag säga. Och visst är den bra!!!
Så gör som Wilma och oss övriga njut av grabbarna i 5th sonic brigade och " the Whoo song". Så letar jag vidare efter 5 th sonic brigade t-shirt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0