Attityd

Jag fixar mycket v det omöjliga genom att skaffa mig en attityd till det. Jag utmanar mig med det omöjliga i vissa lägen genom min attityd och känsla. Idag fick jag en såndär riktigt "good feeling" av att jag verkligen är rätt i min roll yrkesroll.
Papper, penna och några uppgifter - gav mig idag ett härligt stort leende vid mötet med Madde idag!! Känslan av det ögonblicket har jag ankrat!! De där små orden att mina deltagare har sett fram emot träffen med mig efter sommaruppehållet-Underbart!! Tack!! Ord som ger känsla. verkligen!!
Likaså som det där små orden i sms:et från syster yster precis innan arbetsdagens början och den spontana kramen från Qlaez. Vilken good feeling det ger att ha er fantastiska vänner!!!!

En häftig känsla är också att min tatuering fick berömmande idag och att några av mina kunder och läsare har genom ord och bild här på bloggen förstått vilken fantastisk duktig tatuerare och kontnär Mattias är -och ska låta sig tatueras av just han!! Så fler som vill Mattias och Black Rose Tatto i Partille- skapare av mitt konstverk på benet!!
 

Återigen ett bildbevis på Mattias yrkesskicklighet!! Givetvis ska han få visa mer av den varan på mig!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0