Ett underbart smycke design by Agneta Frank


I min ägo har jag nu detta fantastiskt halsband designat av Agneta Frank. Jag är mycket stolt över mitt nya halsband som är väldigt mycket jag i designen-helt i svart med ett silvrigt hjärta. Jag kommer att bära halsbandet med stolthet och har redan "ankrat" in en massa underbara känslor i det.
Jag har haft den äran att möta konstnärinnan Agneta Frank vid ett flertal tillfällen och jag är mäkta imponerad av hennes kreativitet och skapande. Kolla in hennes hemsida http://www.agnetafrank.se/ där ni hittar fantastiska skapelser av Agneta i både vad gäller glas smycken och konst.




När jag träffade Agneta tidigare idag fick jag ett tips om att gå in på den här sidan http://www.storalundbygk.se/ Så vad tycker ni är det dags för mig att återuppta golfandet...??
Nix nu några ord med Matilda, som just kom innanför dörren- det är visst några mirakalösa vinterskor som är på tapeten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0