God morgon

..eller kanske nästan god förmiddag för en del. Kan säga att jag, enligt vad jag planerade skulle upp för ett antal timmar sedan..
Jag avslutade gårdagen med att bädda ner mig till filmen "Love actually". Jag skulle somna till den. Det var vad jag trodde alltså! Fast att jag har sett filmen förut, så var jag helt inne i alla ögonblick av kärlek som serveras i filmen och en hel del tårar rann ner förmina kinder emellanåt. Se den om du inte har gjort detta!!  God filmkavlité alltså iform av "Love actually" med Hugh Grant!!  " Love actually all around"... ta vara på ögonblicken!!

Just nu spelas här i mitt kök "Ändå" med Svante Thuresson och Sharon Dyall från plattan " svantes thuressons duetter" Resterande låtar kommer att lyssnas på under dagen idag också då mycket hemarbete står på spel!!
Jag säger också hejdå till sommaren 2009. Vädret och värmen säger helt klart att den är över. Skolorna börjar på torsdag och bokningar i höstkalendern är redan i full gång. Funderar du nu på att ta tag i lite träning och även kanske lite sundare matvanor. Eller en skön massage kanske. Ta kontakt med mig, så visar jag dig runt i Lerums Sportcentrums fantastiska anläggning- Med det stora utbud vi serverar i höst finns det garanterat något för dig!! www.lerumssportcentrum.se tele 0302-22890!!
Förresten, jag har en plan..den lyder så här..nej, ha, ha..det bjuder jag inte på än..
Nu har kaffet iallfall sjunkit och en stavpromenix står på tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0