Jag skapar mig känslan

Regnar, det gör det ihärdigt denna dag. Eller rättare sagt, har inte större delen av sommaren regnat bort?? Det var ett tag sedan nusom den där underbara solen stekte på min sommarbruna hud..
Hm..fast jävlar i havet-jag är så nöjd med valen jag gjort denna sommar mitt i en "vattenpöl"- Min tatuering bär jag med stolthet och påminner mig om glädje och kreativitet!
Jag gör allt för att känna den underbara känslan som just jag kan känna- och här är den, den finns här trots regn och rusk, vattenpölar och grå himmel. Jag fortsätter mina steg med stolthet och rakrygg-vilken känsla- dam it-så underbart att vara bärande av känslan av kärlek- Vilken föråga att ha denna känsla!
Oops ett sms- tack, du arbetande männsika som tar dig tid, trots återkomsten i vardagens kneg..Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0