Kvalitéts tid med Katarina

Medans ungarna lekte satt Katarina och jag på bryggan och lapade sol o bublade om allt och inget
 Någon snällare människa än Katarina går knappt att tänka. Jag blir varm om hjärtan av att ha henne som vän och få ta del av hennes snällhet. Vi har en del band som stärker oss samman på nåt sätt- ensambarn bägge två. 2 kullar barn med olika pappor. Hon är som en varm och snäll "storasyster", som många gånger kommer med mycket kloka förstående ord!
Dagens stora överraskning är att på lördag, ja då ska Katarina och jag ha alldeles egen kvalitetstid helt utan våra små prinsessor. Och det tillhör inte vanligheten!! Gissa att vi ska ta vara på denna lördag och göra något alldeles, alldeles speciellt..!!!!Ni ska få se och ta del!! Jag ser med spänning fram emot lördagens arrangemang med dig,min underbara vän Katarina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0