Mäktigt, vackert och sexigt..

..MADONNA-igår på Ullevi!! Vilken kvinna och viken styrka denna 50-åriga Queen av pop har. Jag såg henne på Eriksberg för 19 år sedan också. Men den showen jag såg igår-ja den upplevelsen är helt annorlunda.
DE tvåtimmar som Madonna presterade på scen igår är jag mäkta imponerad av och hennes avslutande ord" No one´s gonna stop me-ever"- ja de sitter kvar äeven idag!!

Så ni som nte såg Madonna på Ullevi igår-ta chansen idag. Även om det inte är just din vanliga musikfavorit, så är det väl värt att vara med om denna upplevelse- Det är verkligen en kvinna med en jävla pondus som står på scen!

Kvällens alla bilder kommer under dagen. Nu måste jag kurera mina fötter-höga klackar under hela konserten och promeader på stadens gator-ja, det känns..

Blir jobbnågra timmar med Xtravaganza möten-Underbart!!
Lsc:s Höstschema finns på plats både i receptionen och på hemsidan- www.lerumssportcentrum.se - Kolla in vårt utbud av höstens alla klasser-här finns mängder av kul och varierande träning!! Testa!



Fredrik och Catrine stod fr upphängningen av nya schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0