Musik, musik , musik

Så var det idag dags för invigningen av Göteborgs kulturkalas 2009- kan undra vart solen tog vägen..?? Skulle gärna se att det blev lite uppehåll till eftermiddagen- jag känner inte riktigt för att dra på mig regnstället vid just detta tillfälle.. Resten av veckan bjuder på en massa musikaliska godbitar och annat smått och gott i Göteborg under kalaset. Självklart är solen välkommen med sin närvaro!
Utan att ha lusläst programmet är jag övertygad om att det finns något inom alla musikgenre att kolla in. I morgon vet jag att Barbados spelar på packhuskajen och på fredag blir det rock- Europe står på scen på Götaplatsen!! Förresten så spelar Eldkvarn på Fridas i Varberg denna kväll också.. Men nä, det får bli Europe!

Ikväll blir det iallafall invigningen med Robert Wells i spetsen!!
Barbados, Vadstena 2009-08-07


Här ett " färskt" klipp med Barbados som jag hittade på myspace.
Kulturkalaset och dess musikaliska utbud är definitivt värt sina besök! Så kolla in grabbarna i Barbados imorgon onsdag på packhuskajen och njut av deras breda reortear!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0