Njutning och kvalité av höga klackar

Visst, har jag en vana att spatsera runt i höga klackar. Jag trivs när jag har en sko med en snygg hög klack. Jag tycker att det är stilgt. Kvinnligt och sexigt, ja faktiskt!  Madonna imponerade stort på mig i sina alla steg som hon gjorde i riktigt grymt snygga höga klackar under konserten.Onda trötta fötter brukar jag inte drabbas av.Förutom idag och i går  efter konserten. Det är ej att rekomendera att stå på Ullevi plan i icke ingångna höga klackar. Jävlar i havet vad ont jag hade efter konserten!!!
Hur tar man sig sen då, mellan Ullevi och centralstationen när inte en taxi finns att uppbringa?? Barfota? Kan säga att jag gjorde ett försök- Det kändes som det var glas skärvor som stack under fötterna när jag beträdde asfalten.. Så det var bara att dra på sig klackarna i gen och sakta spatsera mot stationen. Katarina hade inte lika ont som jag men en viss trötthetskänsla fanns även i hennes små fötter. Sån tur att vi under denna låååååååååånga promenad kunde fokusera på annat och se det hela från den komiska sidan istället, trots smärtan. Föreställ er hur vi såg ut när vi gick där stapplandes..!!

Det blev ett glas avslutande vitt på centralen innan det var dags att ta pendeln hem




Mina så otroligt vackra skor- och min ONDA fötter- som har gjort sig påminda under hela dagen idag- Blåsorna under fötterna innebär att det är bomullssockor och mjuka träningsskor den närmasta veckan...



Väl hemma i Lerum fanns ingen taxi att tillgå när vi väl hade stapplat oss till Taxi-fickan.. Sån tur att vi kunde skratta åt det hela iallafall och Tack snälla Jane, för att du kände för en åktur med dina "småtokiga" väninnor", denna lördags natt..!!:)

 Tusen tack, vackra Katarina för denna mirakulösa kväll!  Nu mina vänner, är det dags för att kurera dessa ömma fötter så att de klarar den långa arbetsdag som jag har framför mig i morgon!! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0