Nya rader ska skrivas

Jag låg och funderade länge igår under nattens första timmar. Idag är en dag som på sitt sett är speciell. Full med kommande upplevelser går jag den nu till mötes. Häftigt! Det ligger en hel del medvetna val framför mig. Genom att rätta in mig i ledet har jag också skapat mig en attityd! Och faktiskt är det så att vissa blad har jag nu vänt och det är dags att fortsätta på nästa sida med nya rader.
Nu bär det iaf av till skolan om en stund för inskolning för de små. Därefter LSC och jobb. Möten hela dagen, vilket också känns bra så här i start groparna för högsäsong. I eftermiddag ska jag och ungarna städa. Dags att ta igen med både skurborste och damsugaren och skapa ett skinande hem. Det finns mycket som ska städas ut. Någon musikaliska upplevelse av kulturkalaset blr det inte idag för våran del.
Här gårdagens bild återigen full av njutning!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0