Sensommar..hm..men mentalt är jag i hösten

Högsäsong på jobbet och stundande skolstart innebär menatlt att jag känner höst. De mörka kvällarna talar ju för detta också. Jag trivs att vara där. Hur är det fatt kan du undr? Efter dina regniga semesterveckor? Du älskar ju att ladda batterierna under solens sken och värme..? Jo, visst är de så. Det finns energikällor och det finns ENERGIKÄLLOR- för mig så finns de framförallt två och solen är den ena.. Men jag har en sådan trivsel i mitt liv och jag är otroligt tacksam för alla njutningsfulla och lärorika ögonblick soma mina val under de regniga semesterveckorna bjöd på. Jag är i solens sken nu! Jag är i värmen, närheten och rikedomen av något alldeles fantastiskt..!! Och vet ni, jag tar tacksamt emot allt! I love life!
Imorse när jag och mina stavar hade "egentid vid sådär halvsjusnåret, fkände jag en otrolig kick. Jag passerade Aspen, som alltid under min morgonsträcka. Imorse låg iallfall sjön spegelblank och morgonsolens strålar glänste i det alldeles stilla blå vattnet. Mäktigt och härligt på samma sätt! Jag andades in doften av morgonen och har hela dagen burit med mig denna mäktiga känsla av vilken fantastisk omgivning jag befinner mig och bor i. Jag längtar efter imorgonen och denna tidiga promenad!
Ett sms om att Amanda har det bra på Cypern kändes och skönt. Om än verkar tydligen inte 3ha någon täckning därborta..De små är hos sin far och Matilda hos sin. Det är jag och njutningen av Svante Thuresson och vänner på cd:n. 

Förresten välkomnar jag förtårs släktens lilla nytillskott iform av alldeles ljuvliga lilla söta "maja". Sysslingarna i Krlstads lilla kattunge!!
  Mitt i solkenet av det bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0