Sista dagen innan vardagen åter är här

..större delen av juli månad har bestått av ett icke varmt och soligt Sverige och nu, just idag, dan före dan, verkar vädret vända och Sverige blir ett sommarvamt land igen. Ändå känns riktigt gott inom mig att köra igång imorgon och träffa mina fantastiska Xtravaganza kunder. Jag bär med mig mycket här inom mig från just den här sommaren. På utsidan har den satt spår i form av min super super snygga tattoo på benet. Här är den igen, ni som inte sett den


Jag är mäkta stolt över att ÄNTLIGEN har fått till en tatuering. Tack- ni som gav mig modet att ta detta så länge tveksammma steget. Och mycket mycket tack till dig , Mattias för ditt skapande på mitt ben- I´ll be back..and you know what to do??!!


Här han, Mr tatoo man-MATTIAS på Black Rose Tattoo i Partille. Vilken konstnär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0