sumerar dagen idag

Har ganska nyss landat här hemma efter en lång men givande dag på jobbet. Vad jag trivs i min roll coachande roll som hälsokonsult. Vilken förmån jag har, att få var med på alla dessa människors fantastiska resor där de hittar sin jämna balans i livet. Att vara ett verktyg i dessa människors process och utveckling ser jag som en otrolig förmån! Vill du förbättra ditt välmående, gå ner i vikt och skaffa dig ett varaktigt resultat är Xtravaganza någonting för dig!  Xtravaganza står för kvalité!
Det blir inte så många mer rader ikväll. Jag känner mig trött och ska krypa ner i sängen. Jag har lite funderingar om hur kommunikation påverkar mig. Eller icke kommunikation. Hur tacklar man människor som väljer att inte kommunicera med mig i de beslut och förändringar som jag påverkas av?? Jag funderar på hur jag kan bemöta i dessa situationer så att jag blir av med dem. Jag letar verktyg helt enkelt och även för att besmässtra energitjuvar..Har så mycket annat som jag vill lägga min energi på än dessa människor och deras beteende. Som er, mina fantastiska Xtravaganza-kunder-er vill jag lägga all den energin som behövs föra tt ni ska knäcka nöten till just erat optimala välmående!!
I morgon stundar en ny fredag. Kvällen går åt till ett receptionspass. Det var ett tag sedan som jag stod där bakom en hel kväll. Det ska bli jätte kul! Kom förbi, vet ja och kolla in våra erbjudanden!
..tänk att jag har så goda vänner som alltid vill föreviga mig på bästa sätt..;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0