Juliga tider

Även om högerarmen gjort sig rejält påmind om sticket igår, så förstår jag att jag hittills har kommit lindrigt undan. Många säger sig ha blivit rejält sjuka efter att ha tagit vaccinet mot svininfluensan. Så i dessa juliga tider blir det ingen ro och ingen vila..! Återigen ett utvcklingsamtal denna eftermiddag- vilket resulterade i full pott av glada gubbar!! Mina tjejer är bara bäst!! Väl hemma blev det förrådet som ficka sig ett besök och några juliga saker hämtades fram. Ännu mer julinspiration fick jag av Pernilla Wahlgrens julprogram på tv4+ för en stund sedan. Hennes surdegsrecept ska jag leta rätt på- såg himla gott ut!! Wilma har iallfall valt en julslinga på sitt skåp- få se om hennes tomtar ska bosätta sig där ovanför iår..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0