Att sätta sin spets på tillvaron

Kan det vara så att orden är avgörande om man blir populär eller inte? Kan det vara på samma sätt för att få en blogg populär?? Spänningen i det som skrivs är att också få ut något mellan raderna. Lokalt kan det vara om vem som gick hem med vem vid stängningdags från vår suveräna lokala restaurang Hot Chili, eller sensationellt hur var det nu med damen du träffade i övre delarna i vårt land, Ove?? Vilken kändis mamma var hon??
Skvaller skvaller skavaller- vem vill inte veta skvaller?? Det är mänskligt att skvallra och skvaller är något som vi alla människor njuter av.
Hur gör man nu med allt och alla i allt och inget. Vad är ok och vad är inte ok att skvallra om?? Vad är policyn? Jag kan tycka att det är ljuvligt att skvallra om glädjande ämnen så som vem som ska ha barn och vem som ska gifta sig med vem. Ta tex vem som flirtar med vem?? I den här kommunen?? Dedt är ok skvaller? En flirt är ju mysig och ok. Eller?

Vill ni veta vem och vilka som hade potential att tillbringa natten med varandra, just den här lördagen?? Jag vet;)..

Här tänker jag återigen delge er en ny lista över några av de kanske mest attraktiva singlarna i den här kommunen just nu.
1. Här är han,nyskilde Dennis: En av mina närmsta och bästa vänner genom åren

Lycka till den som fångar denne man igen!!

2.Ove Mabäck: En alltid lika glad och charmerande och faktiskt i mitt tycke klok man i sina bästa år.

Inte var det jag som gick med honom hem efter denna lördagskväll iallafall..;)

3.Thomas Glemberg: Alltid lika stilge, charmerande och välklädde blonde man. Är han närbesläktad med Pepe Eng??

I allafall så tror jag att fler chanser dyker upp för just den som ville gå med han hem just denna kväll..Håll ögonen öppna..;)

Förmånligt  som attan att denna lördag kunna omge sig av dessa tre stiliga singlar. En utav dem ligger just nu och stensover på min soffa- gissa vem?? De andra två..ja,vart de tog vägen är allt någonting att fundera på..;)
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng-kanske slänga iväg något hjärtligt sms och sedan drömma den alldeles skönaste drömmen om ..ja, om glädje vänskap trygghet musik och kärlek.." Här är jag. Puss"

Kommentarer
Postat av: amanda

du verkar ha kul nu när jag är borta, skönt att någon har det i alla fall. :)

2009-07-20 @ 18:26:18
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0