Jag är bästa vän med Lerums attraktivaste singel!! :)

Vänskap över könsgränserna verkar vara få förunnat att kunna fungera. Eller hur ska jag tolka all dessa små pikar om Vänskapen mellan mig och Dennis. Lyssna nu noga ni som lägger erat eget pussel.

Dennis och jag har varit goda vänner i snart 25 år. För mig är Dennis en människa jag respekterar mycket. Därmed INTE sagt att jag delar alla hans åsikter. Ni vet, trots att han är en av mina bästa vänner så är han ju i grund och botten också man, med vad det innebär av en massa korkade ideér..;)
Iallafall har våran vänskap byggts upp genom vad vi har upplevt genom åren. Både av gemensamma upplevelser som familjesemester i Astrid Lindgrens värld för flera årsedan och av att vinkla och kunna diskutera och rådge varandra i olika livssituationer där en vän att lita på är en trygghet. För Dennis står för en slags trygghet för mig. Vi har delat mycket-t o m säng- men inte sex! Så för alla er som lagt just den pusselbiten-tyvärr det va på fel pussel- här passar den definitivt inte in! Vi kan dela mycket men inte det området. Han är som en storebror för mig- trygg hjälpsam och hjärtlig. Förstår ni nu? 
Så till er som har ett annat intresse av Dennis- Han är singel och attraktiv. Men jag kommer att granska er med hjärhand- Fan ta den som gör honom illa!! he, he..
 
Så här ser han ut just nu allas vår käre Dennis- bakis men förvånansvärt redan på benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0