En smakupplevelse som heter duga, skapat av en man

Dagen er i ett slags underbart rus. Oj, vad jag har smakat på det bästa av vad män kan servera;)! Nyfikna???

Jag börjar med den senaste upplevelsen:


Norsesund Station. Att smaka av Hasses enormt stora och utsökta Wienerschnitzel med persiljepotatis är väl att smaka av för den som vill njuta av god kvalité i matväg!


En schnitzel skapad av en mans händer- Hasse på Stationen i Norsesund!!


Stationens mysiga miljö är underbar att avnjuta en middag i. Och så enkelt att ta sig dit-hoppavstånd från pendeln! Till er alla alltså-ta med er nära och kära och avnjut en skön stund i Norsesund!!

Innan detta besök i Norsesund läta jag mig väl smaka av annat njutningsfullt skapat av män..
Det började här...
.
.och just här är jag också.. något nyfiken på vad som komma skall.. forts. kommer om en stund..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0