Mil emellan..

Med bra teknik är avstånd ingen problematik numera att hålla kontakter och vänskap levande oss männsikaor emellan. Det är ju inte så att vi alltid har möjlighet att ha de vi håller av i vår närhet.  Så åter igen vårda banden till nära och kära med använda 2000-talets fantastisk teknik-ord har stor betydelse. Att få en kram en sol en ros eller bara en fråga om hur jag mår på ett sms är betydelsefullt för de flesta av oss-omtanken att jag är betydelsefull den ger känsla.

Det finns människor som är betydelsefulla för oss alla, trots att det oftare är både mil emellan och långt mellan mötena-youtube bjöd mig idag på känslan av någgra av dessa för mig betydelsefulla personer..Look!



Jocke Ståhl!



Mycket roligt bjuder de på, Barbados-grabbarna-Väl värda att kolla in i sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0