Sol ute, sol inne..

Japp, solen lyser på en klarblå himmel när jag slår upp ögonen denna unberbara morgon. What a feeling!! Mitt samtal till arbetsförmedlingen är just avklarat och jag är oerhört tacksam för trevligt bemötande av denna Carola i kundtjänst.

Vad blir det idag-Havet?? Kanske sparas njutningen av havet tills helgen. Det är ju detta med tatuering. Det blev inte så mycket av detta kollat under gårdagen. Inte mer än att det är öppet i Partille. Ska kolla förbi där senare.
Fakta sidan med MacBook Pro står öppen-jag bara älskar sidan!! Samma känsla som igår när jag stod i affären och hade en drös av mac framför mig-Jag blev kär!! Ni som inte har kollat in dem ta en sväng dit de säljs- 17 tums, oj!! Den är min pärla!!!
Jag är i min upplevelse idag!

Kommentarer
Postat av: amandaa

HAR DU KÖPT DEN?!?!?!?!??!?!?!?!?

2009-07-22 @ 14:59:14
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0