Tatoo-video!!

Nu till dagens höjdare ett av video-klippen när jag beklädds med min första tatuering My first tatoo 090723 del 1


Dagen har varit lång så fortsättning av denna suveräna dag hos Mattias på Black Rose Tattoo i Partille kommer imorgon. Ett super tack till alla grabbarna som stod ut med mittnervösa jag innan tatueringen var påbörjad , till mina underbara vänner som delade olika stunder medmig under timmarna som jag låg på britsen och som finns där vid min sida i vått och tort. Och ett supersuper tack till dig Mattias som åstadkommit detta mästerverk på mitt ben! Thanks!! Imorgon kommer fler bilder, video och givetvis det färdiga resultatet..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va kul..Väntar på spänning inför resultatet!

KJAM

2009-07-24 @ 06:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0