Vad kan pigga upp denna gråregniga lördag?

En skön och avslappnad lördag förmiddag har förflutit genom en fika på Ahlséns. Många härliga minnen och skratt återuppstod vid bordet. Tänk vad mycket kul man varit med egentligen! Förmånligt? Ja!
Vädermässigt är det alldeles igen mulet och hällregn. Kallas detta för det traditionella juli semsester vädret tro. Ganska varmt är det iallafall.. Ska ta och Städa av hemmet i några timmar framöver-passar sig bra i vädret och sen är det gjort. Kör lite mental träning samtidigt- Mitt mästerverk behöver fler detaljer innanför ramen!;)
Stlt är jag förresten i mitt snart färdigrenoverade badrum- I veckan hjälpte vår gode vän Dennis oss att montera upp det nyköpta badrumsskåpet. Det blev super super!!
  
Det optimala monterings teamet Wilma och Dennis!


Visst blev det fint, om än med en nyvaken jag i spegeln..;)??


Nu är bara frågan på vilket sätt denna regniga lördag ändå kan bli så fantastiskt underbar när närheten till de för mig bästa energikällorna just i nuets ögonblick saknas..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0