Dags att jobba

Åter dags att bereda sig för att möta fler fantastiska människor inom Xtravaganza denna eftermiddag och kväll. Att satsa på sin egen personlig utveckling är en god investering för sig själv och sin egen framtid!
Här på Lerums Sportcentrum är vi full styrka med bred kompetens som gärna finns med på just din personliga resa om du vill!


Jonna, hälsopedagog. Har enorma kunskaper om hur vi påverkas av sambandet mellan kost och träning.


Fredrik, personlig tränare- Kan allt om att bygga muskler.
Både Jonna och Fredrik arbetar tillsammans med mig som hälsokonsulter inom Xtravaganza. Det är någon av oss som du ska kontakta om du vill göra din personliga resa och utveckling inom dessa program. Du når oss på 0302-22890.


Fantastiska Marie, personlig tränare-Henne möter ni också i receptionen emellanåt. Hon hjälper dig gärna att fixa till musklerna på just din kropp.
För mig har dessa 3 kollegor betytt jättemycket för just min utveckling och hälsa under mitt snart första år på LeumsSportcentrum!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0