Dags för ytterligare några timmar på Lsc inom Xtravaganza

Ytterligare fler kunder har tillkommit inom Xtravaganza. Och det är dags att möta några av dem ikväll! Härligt!! Xtravaganza är ett ypperligt bra program att börja på för den som vill få sitt livshjul att snurra på optimala nivån. Att skaffa sig en personlig hälsokonsiult som både kan rådge, konsultera och coacha framåt mot uppsatta mål är ett bra verktyg till att lära sig släppa på sina begränsningar och skaffa ig möjligheter. Jag har själv haft en personlig coach, fantastiska Lena, vilken männsika och vilken kraft hon delade med sig till mig så att jag kom dit jag själv ville. Det var längesen som jag hade ett möte med henne. Jag ska allt slå en pingla imorgon! Jag kan alltså varmt rekomendera att investera i sin egen framtaid genom att skaffa sig en hälsokonsult inom Xtravaganza-gärna någon av oss på lerums Sportcentrum!! Nix, nu är det dags för kunderna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0