Energi och njutning

Visst sjutton går väl livet i mångt och mycket ut på att skaffa livsnjutning och energikällor. Eller i andra ord att sträva efter att skaffa det som för mig är livets goda och betydelsefullt. Att själv göra medvetna val och välja glädje som Kay Pollak skriver är för mig att njuta av livets ögonblick. Att omge sig med för mig glädjande och energigivande människor är också en njutning. Så gott det går sorterar jag numera bort energitjuvarna ur mitt liv-de tar ju bara av livets goda utan att ge tillbaka. Skaffa dig njutningar och energi i livet tillsammans med människor som ger dig detta tillbaka!! Jag ska faktiskt ta min kalender och planera in njutningar som finns att tillgå under sommaren och även stryka vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0