Fixar större altandäck mellan regndropparna

Förmiddagens arbete gav en fantstisk start med massa massa energi av möta  en del av dessa inspirerande människor inom Xtravaganza. Direkt därefter ett tandläkarbesök med Selma hos Elisabeth. Och utan att jag själv hade bokat tid, fixade hon en defekthet som jag upptäckt på en av mina tänder. Snacka om god service och flexibilitet. Egenskaper jag definitivt uppskattar hos människor jag möter på olika sätt!! Just i ögonblicket en kortare paus så Selma får lite i magen- Håller på att fixa ett större altan-däck. Jag får mycket god hjälp av Eivor som är fantastisk på att fixa och dona. När detta är klart är det bara sol och värme som saknas- Välkomna att njuta av sommaren på vår soliga baksida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0