Hur kan ett kapitel bli så långt medans ett annat knappt varar en hel sida..

..ja visst kan livets bok bjuda på massor av överraskningar men också på målmedvetenhet och planering. Jag funderade på en sak, medans jag gick runt och förberedde morgondagen-har receptionpass imorgon och börjar arbeta strax efter kl. 06.00-Avundsjuka?? ;) I allfall hur kommer det sig att jag låter vissa kapitel vara sida upp och sida ner, nästan som en alldeles egen bok i min livet bok-kapitlet tar aldrig slut liksom- det går inte att sätta punkt, hur sen än man planerar, förbereder, daterar och sätter mål så får kapitlet nytt iv hela tiden..MÄRKLIGT!!..för andra som var så detaljfulla och glädjefyllda knappt varar en sida ens innan faktiskt alla detaljer är detaljerade..Jag fascineras så otroligt mycket av min alldeles egna livets bok som jag är en stolt ensam författare till- DEn är så jävla bra rent ut sagt!! Ingen annan än just jag ha kunnat skriva den bättre än just jag.

Återkommer så småning om med massa bilder från kvällens studentfirande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0