Ljudlös telefon

Faktiskt har telefonen legat på ljudlöst hela kvällen. Ett val jag gjorde idag föratt få gjort det som jag hade planerat för dagen, på både ut och in sidan av vårt hem-Och jäklar vad jag har fått undan- Trätrallarna utanför inglasningen är nu färsiglagda och kullerstenskanten utanför dem. Imorgon blir det att fylla upp med grus runt om. Mer blommor ska planteras i krukor. Rutorna på inglasningen ska poleras. Både på in- och utsidan. Blir därefter att gå över alla fönstrena rum efter rum. Imorgon gäller alltså att hålla tempot lika högt som idag. Känns riktigt super nu när jag har företagit mig sådant som inte alltid är de roligaste sysslorna. Vad gällde leksakerna på blocket är det nu bara ståbrädan, docksulkyn och läragåvagnen kvar. Blocket är grymt!! jag kommer garanterat sälja fler saker där framöver!
Nähe, mina vänner-nu är det dags att vila ögonen på kudden i några timmar igen. Till er som jag inte har ringt tillbaka till under kvällen, hör jag av mig till i morgon. Bloggen blev den sena timmens prioritet innan sängdags ikväll. S godnatt på er, så hörs vi imorgon!!


Avslutar här med en blid på snart 14-åriga Matilda. Imorgon ska hon på utflykt med sin klass och jag hoppas att hon får en riktigt supermysig dag tillsammans med sina klasskamrater!! Jag älskar dig, Matilda- Puss och godnatt på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0