Sommar regn?

Jag skulle mer kalla det höstregn, denna regniga fredag. Jag har precis pussat Wilma och Selma hej då, på skola och dagis. De kommer att vara hos sin pappa under två veckor. Men sen kommer de hem lagonm till Wilmas 7-årsdag. Och då ska vi fira!!
Jag har laddat cd:n med massa massa hårdare låtar och skall storstäda. Passar bra i det här vädret. Visst finns känslan av att jag hellre skulle vilja krypa under täcket med godis och en spännande film. men jag hoppar det-känslan av att ha ett nystädat hem har mer dragningskraft. Mina innerdörrar har aldrig varit så fina som nu, tack vare min granne som har fixat och donat med dem! En tacksamhet över detta och att ha ytterligare en vän som bara finns där!
Kankse blir det en senare lunch under dagen. Samling till afterwork  innan Tommy Nilssons uppträdande står på tapeten, för övrigt sällskap. Jag håller på att bena ut min egna magkänsla angående detta. Jag "brottas" med mitt ego om detta denna regniga dag. After Work i all ära..
Nix mina vänner dags för att ta fram skurtrasan och höja cd ljudet med men favoritlåtar, så att endorfinerna sprutar!! Känslan i att sjunga med högt som attan till alla dessa låtar med trasan i högsta hugg är otroligt stärkande för själen!! Jag lever förstår underbar känsla och drivkraft det måste vara för yrkeskåren artister när de beträder scenen. Så nu är det jag som står på Lerum Andersvägens scen a la köket och är sångerska!! :)

Här, en av mina gamla favorit-låtar som jag kommer att höra från min cd i olika framföranden av olika artister och kommer att sjunga med till.
HARD LUCK WOMAN!!! ..min låt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0