Träna till bra musik!

Är nu på jobbet, framför en fungerande dator-Härligt! Om än inte sony och apple, Qlaez, så är det njutning när teknik fungerar. Men ändå ska jag också införskaffa mig av den varan..
Öppnade gymmet kl 06.30 idag, så jag var på plats redan strax efter kl. 06.00. Det var en underbar morgon när jag åkte hit idag- njut ute i sommarvädret idag, du som har möjlighet!! Vill du njuta av träning så är du givetvis välkommen till mig här på Lerums Sportcentrum- Jag har ett helt gym som väntar på din ankomst..;) Musiken idag består av Caroline Larsson och "In the moment"- Har fått beröm för att det är bra musik att träna till nu på morgonen, så jag byter inte i första taget, utan lägger istället till ett Tack till Caroline och PP som skapat denna platta som går hem som bra träningsmusik!! :) NIx, nu inväntas Åsa och första kaffet för dagen- damsugning och polering är redan färdigt- Så än en gång varmt välkomna till vår härliga gymavdelning!! Önskar er alla en fantastisk dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0