Wilmas första skolavslutning

Så är den första skolavslutningen till ända för Wilma. Trots att inte vädret var på topp blev skolavslutningen ute på Aspenässkolans-skolgård en härlig tillställning! Arrangemanget kring skolavslutningen är stort och fantastiskt välordnat. Min lilla Wilma var helt underbar och fantastiskt duktig i sitt framförande med sina skolkamrater!!

Min lilla prinsessa färdigstylad inför avslutningen av storasyster Matilda. Tänk vilken förmån för en 6-åring att ha en sån fantastisk syorasyster som ägnar hela eftermiddagen åt att locka hela håret på Wilma:)..




Denna gentleman i form av Martin Hultén mötte oss vid skolgårdens ingång och delade ut avslutningsprogram.Stilg som attan i sin kostym!!



Regnkläderna åkte på i beredskap ifall himlen skulle öppna sig..




Selma var mycket faschinerad av alla barnens uppträdande och väntar redan på nästa år då även hon kommer att vara med och upträda denna dag..

Det bjöds på dansuppvisningar av så väl Wilma och hennes klasskamrater som 5:ornas årliga scaredance uppträdande!
Gud så duktiga alla ungarna var!!


I klassrummet blev det glassätning och utdelning av läsårets arbeten för var och en av eleverna.

Mormor, Matilda och gudmor, Marie-Louise ville självklart dela denna stora dag med Wilma.


Första skolåret är nu alltså tillända för min älskade lilla Wilma. Det var en trött liten prinsessa som somnade som en stock när hon la sig i går kväll. Hon är en klok liten unge-kan både läsa, räkna och skriva. Och hon har faktiskt inte fyllt 7 ännu!! Själv var jag rörd till tårar av min lilla unges avslutningsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0