En skön känsla

Visst är det säkert inte alla som bär med sig en skön känsla när de går till jobbet. Jag vet, för jag har inte alltid kännt så. Numera känner jag en otrolig glädje och tillfredställelse i att gå till jobbet. Inte så att jag alltid har läget under kontroll. Jag stöter på utmaningar så gott som dagligen. Men jag har lärt mig att stanna till, så fort de där osäkra känslorna kommer och istället känna av känslan av att ta mig igenom en utmaning. Ibland arbetar jag långa dagar o är trött, men jag har alltid en glädjande känsla inombords när jag tänker på mitt arbete numera! 
Idag blir en tidig kväll. Tänkte ta en riktigt tidig stavpromenad i morgon bitti. Kanske blir det ett besök på Vårdcentralen med Matilda imorgon. Skulle tro att hon behöver något starkare än den hostmedicinen vi har. Hon är inte riktigt kry kan man säga. Jag har också ett inplanerat besök hos min frisör Idah Holmén på www.ruffdesign.se  Dags att fylla i lite färg. Ser alltid fram emot att sätta mig i hennes stol! Idah är en mycket duktig frisör! Så jag försöker att komma iväg till jobbet tidigt imorgon. Sen kommer ju småtjejerna hem imorgon också. Ska bli mysigt. Så, dags för att krypa till kojs och ladda för att vakna med en undebar känsla livsglädje imorgon också. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0