Njutning i goda vänner lag

Ja visst är det livskvalité att fixa till en tillställning i mellan åt och sammanstråla med ni vet, de där riktigt, gamla,goda vänner na som man alltid har men som man inte möter i den vanliga vardagen. Gårdagkvällen var en sån njutningskväll hemma hos mig. Några av mina äldsta vänner var på plats som verkligen älskar mig för den jag är inte för det som jag gör, eller inte gör.

 Carola och jag har kamperat ihop i snart 17 år. en spännande resa med både ner -och uppförsbackar. Carola är en mycket generös vän!





Maria och Dennis- Två av mina äldsta vänner-INTE bara till ålder;). Maria har haft äran att drass med mig sedan jag föddes. Vi lekte mycket och ofta som små, valde olika vägar i tonåren och sammanstrålande igen som vuxna. Hon finns alltid där som en trygghet, med sitt lugn och leende hur än tiden tickar iväg-tidsoptimist som hon är.

Jag har också den äran att räkna några män till sakran av mina bästa vänner och de som känner mig bäst- Dennis är en av dem. I över 20 år har vår vänskap funnits. Från början var det fest och party. Genom åren har jag sedan genom mycket snack fått många kloka ord av Dennis. Han är snäll , rolig och klok-ibland iallafall;)

Några under senare år nytillkomna vänner fick också äran att vara på plats. 



Anna och Annki-två tjejer med två gemensamma nämnare:)- en lägehnhet på L:A och mig;)- De har alltid vetat vem jag är, lika väl som jag alltid vetat vilka de är, men ingen av hos har umgåts förrän de bägge bosatte sig här på "min" gata-fantastiska LerumAndersvägen-i samma lägenhet faktiskt-om än inte samtidigt.


Vi njöt alla av mat och drycka i timmar hemma hos mig.



Anna fyllde min största glasskål med Malocos nyheter- säljare som hon är. Mums!

Därefter blev det lokal och 28+ på Hot Chili.



Marie-Louise gjorde entré i mitt liv som en söt liten nätt tonåring. Jag var 15, hon 13. Sedan dess har vi bägge två hatat att vara ifrån varandra, fast att vi bägge två emellanåt själva har valt de vägar som har gjort att vi inte har varit nära varandra. Märkligt! Både hon och jag har gjort resor på varsitt håll och idag finns vi där hos varandra igen. Härligt! Igår visade hon prov på sin underbara förmåga att alltid serva sina vänner med livets goda;)
När jag vaknade upp i morse-om än INTE direkt utsövd-så ändå full av denna goda känsla som en kul kväll tillsammans med goda vänner ger! En tacksamhet till er vänner som finns runt omkring mig! Gårdagen blev verkligen en lyckad kväll och påfyllning av den goda energin för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0