Nyfärgad

Åh vad skönt det känns efter att varit hos Idah på Ruff Design o fått lite påfyllning av färg i håret. Jonna, min kollega och fantastiskt kunniga hälsokonsult och personliga tränare var före mig att beträda Idahs stol idag. Kolla in vilket resultat!! Idah är mycket skicklig på att skapa det där rätta personliga i både färg och frisyr.

   

Ruff Design finns nu tillagd som länk här på sidan,för dig som vill fixa till frisyren på en av Lerums skickligaste frisörer!



För mig är det verkligen påfyllning av energi att sitta ner under Idahs kunnande händer!

   

Nu ska jag fylla på energin med någonting helt annat-nerbäddad framför tv:n ( febern kommer mer o mer o halsen värker..) ska jag mysa med småtjejerna som kommit hem idag!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gullig du e!!

Blev du sjuk som du trodde....usch inte kul!

Du får bädda ner dig i soffan med ett gäng kiwi, en kopp te och en mysig film och bara vara!!!

2009-03-25 @ 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0