Söndagsmorgon

Sitter uppkrupen i soffan och tittar på nyhetsmorgon och bara ar det lugnt. De små ville äta frukost till barnstv på sitt rum. Japp, det står en tv där. Med flera barn i olika åldrar behövs det fler än en tv för att det ska vara lugnt emellanåt. Själv ser jag inte ofta på tv. Prioriterar helt annat. Men så här en söndagsmorgon att mer lyssna en titta till Tilde de Paula o hennes program. Det tycker jag om.
Söndag idag utan en massa måsten faktiskt. Ända är Wilmas kalas hos Edith kl.12. Just nu känns det som om en tur till Allum står på tapeten-det är ända nackdelen med att jobba mycket-tiden räcker inte så ofta till att ta en tur dit. Å andra sidan så är det mycket fördelaktigt vad gäller min plånbok;) Sådär, nu påminde jag mig själv om att jag måste ta itu med det där tråkiga som kallas räkningar innan dagen är slut. Det får bli i kväll. Nix dax för duschen här och att gå en ny spännande dag till mötes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0