Stationen Norsesund.

Det blev en mycket trevlig lördagskväll efter iordningställandet av småtjejernas rum. Marie-Louise o jag beslutade oss för en middag på Stationen i Norsesund-Riktigt mysigt ställe med god mat.


På scenen stod också trubadurduon Tobbe o Manny-vilka jag inte lyssnat till tidigare. Väl värda att lyssna på- och vilken gitarrist Tobbe är! Till bords fick vi också mycket underhållande sällskap av JJ da Silva. Han bjöd på många många skratt!! Han gästade även scenen. Så vilken kväll det blev-spontan och rolig!!

Lika roligt var det inte i morse när jag rena klockan sju slog upp mina härliga blå. Jag skulle ju unna mig en sovmorgon idag.. Så stavarna och jag har redan varit ute medans mina tonåringar ligger och sover. Här är alldeles tyst. Jag ska ta en stund och fixa lite markservice här hemma. Och ta en bild på våningsängen som jag ska sälja. En dusch och sen till jobbet-skall träffa "härliga" söndagsgrupp i eftermiddag.:)

       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0