Våren är här!

Vaknade definitivt med känslan av att våren är här-näsan rann och ögonen kliade-när detta kommer ätr våren här. Men inte bara det-det var med lätta steg jag gick med stavarna "min 45 minuters runda"-sjön låg spegelblank och det var ljust och liktade vår. Jag drog många djupa andetag för att stärka min kropp och mittinre med denna fantastiska energin som finns ute i friska luften så här års.
Efter en snabb dusch o frukost blev det en promenad in till centrum i mina alldeles ´nya metallic rosa träningsskor. Jag får nästan en endorfin-kick av att bara snöra på mig dem.
Tog en sväng in på röda-korset och hittade 2 fantastiskt fina vita bord till små-tjejernas rum till ett pris av 60 kr styck. Förstår ni vilka fynd man kan göra och så går pengarna till något bra också!!
Blev en löradgsfika i centrum också med en god vän. Så härligt att bara sitta ner över en kopp kaffe utan stress av tid eller barn som tar uppmärksamhet. Bara sitta och prata om allt och inget med någon som känner en så väl och som älskar mig för den jag är, utan att jag gör något. En riktigt mysig stund som vi bägge två behövde. Att våren kommit kändes även här på fiket-folk passerade i lättare kläder och leendena sprudlar i ansiktet på människor så här års. Håll ögonen öppna på dem ni möter så får ni se!:) Såg genom fönstret min chef passera utanför fiket i sin fantastiskt fräscha röda arbetsjacka-Jag blev så glad när jag han urskilja ryggtavlan till hennes-Hon är en riktigt bra chef och den röda jackan är super snygg på henne. Själv har jag en likadan fast en beige..ska leta efter något piffigt till, kom jag genast på, så jag lyser glädje som hon i sin.:)
Nix, pix-vårvädret i all ära-nu ska jag fixa på borden på småtjejernas rum. Vad resten av dagen bjuder på skall bli spännande att se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-21 @ 16:02:48
Postat av: dennis

bästa bloggen jag läst. jag tror jag älskar blogg

2009-03-28 @ 11:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0