Vårkänslor

Idag är en dag fylld av massa vår. Det kliar i mina ögon som aldrig förr. Det är barmark igen och solen tittar fram.Ingen direkt värme ännu men ändå. Nu betsämmer jag att våren är här. Jag blir glad av att bara skriva denna mening! Så underbart härlig denna årstid är. Kom att tänka på att jag borde ta tag i golfkortet. Har gjort teorin men sen tappade jag fokus och lade ner den påbörjade golfutbildningen. Klantigt kan man tycka. Men nu är det bara att kostatera och ta tag idetta igen. Jag vill ju ha kortet och jag vill ut på banan och spela. Både golfsättet och skorna står ju och väntar på mig i förrådet. 
NU ska jag ta  lurarna på mig och ta en rask promenix i detta undebara väder. Det blir Plusgrader och "Äntligen är här" som jag laddar batterierna till idag. En välgjord platta som har några år på nacken. Finns mycket att hämta i både text och musik på denna cd.



Min för dagen nya topp- Vårig värre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0