Vinterlandskap

Så vaknar man upp till ett riktigt vinterlandskap denna morgon. Kanske inte riktigt vad jag har känsla för men ja, det är bara att palta på sig vintermunderingen igen. Den där riktiga vårvärmen lär visst vänta på sig några dagar till.

Ska strax väcka mina små liv. Får se vad de säger om det vita snötäcket. Kankse pulkan ska med Selma till dagis idag.





Faktiskt blev det ina stavar denna vita morgon. Men uppe har jag allt varit sen kl.05.15.  Det får bli en 20 minutare i solariet på lunchen och hämta igen lite sömn. Blir företagsbesök med Marie idag igen! Det ser jag fram emot!! Måste bara hinna lämna in förändring om bostadsbidrag på Försäkringskassan också mellan varven. Tråkiga papper men viktiga pengar! Nix pix dags att väcka barnen till liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0