Yes it's springtime!

Det känns verkligen att våren är kommen. Trots att det var en mycket tidig morgon då jag gav mig iväg hemifrån denna morgon fick vinterjackan hänga kvar och det blev en tunnare som togs på. Gud så skönt att det verkar dags att ta på sig lite mindre kläder när man går utanför hammet. Och vad skönt det blir i vår hall förrsetaen, när vinterklder kan packas undan-Med fem tjejer i familjen så har vi ett jäng skor och jackor hängande i hallen under vintersäsongen. Till helgen ska detta packas undan för säsongnen. Optimistiskt? Kanske, men det är inte svårare än att man får ta en tjocktröja under vår jackan om man fryser..

Har haft strulgt värre med internät här under kvällen idag också-men vet ni-JAG fixade detta själv. Fast hur jag gjorde, det har jag ju ingen aning om förstås. Men bra blev det iaf!!:) Jag ankrar känslan av hur nöjd jag är med min insats och hur bra resultatet blev!! Ska ta en sväng och hämta Matilda hos en kompis och därefter krypa ner i ett härligt skumbad och bara vara en stund och låta tankarna strömma fritt. Återkommer säkert senare med nya friska tankar och ideér som frodats i ett avkopplande bad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0