Sverige till final-Yes!!

Faktiskt hittade jag fler låtar än Sverige att lyssna till. Turkiet och Israel. Rockkillarna från både Schweiz och Mackedonien och vilken röst tjejen från Island har!!! Men grattis Malena till finalplats och klart vi håller tummarna!!! Att Finland gick vidare var också kul.
Jag måste orda lite om den fantastiska scen, scendekor och effekter!! Wow!!! Vem skulle inte vilja beträda denna scen inför en ljublande publik?? Kan säga att jag just nu hoppar in i den känslan som jag hoppas att alla de artister som beträder denna scen får under och efter sitt uppträdande. En riktigt underbar njutningskänsla!! :)

Passar på att höja upp några av mina närmaste vänner som håller på att gå framåt i livet, fast att de inte som jag är några direkta sökare. Men de håller på att ta några ganska stora steg frammåt som innebär förändring i deras liv, fast på olika sätt. Alla steg i livet är ju inte bekvämma för stunden-men vi har ju faktiskt bara ETT liv- gör som mina vänner-TA VARA PÅ DET!! Njut och finn möjligheter och framför allt bli regissören över ditt eget liv-det är ju faktiskt ditt och ingen annans!!
Jag vet ju mina egena steg..Kan ju inte påstå att de alltid varit bekväma precis-men de steg jag tagit efter det att jag har förlitat mig på just min alldeles egna magkänsla-de stegen har blivit så helt jävla rätt!! Tidigare var förarbete till dessa steg ganska jobbiga och påfrestande- innan jag vågade förlita mig på min känsla om vad som var rätt för mig. Ta det steget som innebar att jag faktiskt sa upp en fast statlig heltidstjänst som ensamstående 4-barns mamma..Hur många i min närhet tror ni ljublade åt mitt beslut??? Det var många smnlösa nätter innan det steget togs kan jag säga.. Men tänka så bra det blev- Idag är jag på en fantastisk arbetsplats. Jag har ett mycketspännande, utmanande och utvecklande arbete. Jag jobbar under en riktigt bra chef och framför allt så har jag underbara arbetskamrater där vi allihopa ingår i samma team oavsett befattning- Vi står bakom att Lerums Sportcentrum är det självklara valet!! För dig som inte har gjort ditt möte med oss ännu, välkomnar jag varmt till våra fantastiska lokaler eller att kolla in www.lerumssportcentrum.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0