Vinsten

Vår vinst blev hela 7 kr.. Nu har vi hela 179 kr att tillföra våra liv god kvalité denna sommar, Marie-Louise och jag. Spännande, vad kan det bli av alla dessa pengar tro..;)
Ungefär som denna vinst känns det just nu att avra ensamstående mamma till en urlakad 17 åring som låter alla andra under samma tak ta del av hennes otroligt dåliga humör, förmodligen beroende på alldeles för lite sömn denna helg- jobb och sena nätter i kobination, påverkar min äldsta och älskade dotters humör mycket. Denna ljuvliga tjej som är så otroligt klok, förnuftig och vacker på både in och utsidan har ett beteende mer likt ett monster som villskörda offer..Låter det hårt, kanske men så är fallet. jag vänstar mest denna kväll på att hon ska somna och vakna till enny dag imorgon, där hennes otroligt vackra jag tar kommandot och visar sig för oss här hemma!! Jag älskar dig, Amanda-du gör det mycket komplicerat ibland bara.
 Här var kvalitétstid mellan mig och Amanda när vi tidigare i år deltog i Lerumsloppet!!
 Titta så ljuvlig hon är, min Amanda..imorgon är en annan dag som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0