Debatt

Jag hamnade framför tv:n igår kväll och fastnade framför programmet Debatt. Viktiga saker debatterades om barn, föräldrar och relationer. Många kloka ord sades framför allt av Kattis Ahlström!! Oj, vad hennes uttalanden under programmet har fått mig att tänka till om programmets ämne. Hennes lugn, säkerhet, kompetens och kloka uttalanden befäste jag definitivt! Sån tur att jag "zappar" över till "rätt" kanal emellanåt!!

En härligt lugn förmiddag har passerat. Det är höst, grått och fuktigt ute- men HELT vindstilla!!! Med rätt kläder är mornarna helt fantastiska- I know!!

 

Några kvällsbilder från vår underbara gård, denna höst

Nix nu das för en härlig koppa tee i lugn o ro- och sen..japp ni ska få se!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0