Det blir inte alltid som man tänkt sig..

..tänk så bra det kan bli ändå..;) Den planerade eftermiddagen sprack ganska så rejält, då det blev en tur till vårdcentralen istället. En av tjejermna behövde akut till provtagningen. Eftermiddagen fick helt styras om. Efter ett par timmar och provsvar som visade friskhetstecken istället för infektion var jag tillbaka i en eftermiddag helt utan förpliktelser och schema-det var bara nu som gällde. Härligt!! En eloge förresten till Lerums vårdcentral och alla fantastiska sköterskor och doktorer som jag har besökt genom åren. Och framför allt hur bar de är på att ta mina ungar!!



Gårdagens eftermiddag bestod av pannkaks stekning till ett helt kompani. Med sex tjejer vid köksbordet som alla ÄLSKAR pannkakor blev det till att sno ihop en stor sats smet och jag blev stående vid spisen med stekpannan en bra stund. Efter maten var det sex mätta och belåtna tjejer som glatt forsatte med sina aktiviteter!

 Sån tur förresten att jag fortfarande besitter med gamla stora köksbord. Inte det vackraste men oj, så praktiskt!! Har haft planer på att slipa och olja det och ska ta tag i detta. Hur slipar man detta bord tro?? Vem besitter en slipmaskin och en hjälpande och lärande hand?? Eller kan man slipa ett helt bord för hand?? Hm,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0